Aici sunt prezentate diferențele dintre versiunile selectate și versiunea curentă a paginii.
| Ambele părți revizuirea anterioarăVersiuni anterioareUrmatoarea versiune | Versiuni anterioare | ||
| start [2022/03/26 21:20] – administrator | start [2022/03/27 08:02] (curent) – administrator | ||
|---|---|---|---|
| Linia 2: | Linia 2: | ||
| - | Aceste pagini web sunt dedicate activităților de elaborare a schiței strategiei naționale forestiere, un proiect demarat de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor. Titlul complet al proiectului este //Servicii de cercetare pentru elaborarea studiului independent și a schiței Strategiei Naționale a Pădurilor 2020-2030// | + | Aceste pagini web sunt dedicate activităților de elaborare a schiței strategiei naționale forestiere, un proiect demarat de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor |
| Misiunea încredințată de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor către executantul proiectului este de a formula un set de recomandări bazate pe opiniile unor experți reputați pentru 9 teme importante: | Misiunea încredințată de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor către executantul proiectului este de a formula un set de recomandări bazate pe opiniile unor experți reputați pentru 9 teme importante: | ||
| Linia 18: | Linia 18: | ||
| Pentru toate celelalte subiecte asupra cărora a existat consens sau o majoritate consistentă a factorilor interesați, | Pentru toate celelalte subiecte asupra cărora a existat consens sau o majoritate consistentă a factorilor interesați, | ||
| + | |||
| + | De asemenea, Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor dorește de la executantul proiectului un studiu privind oportunitățile și provocările determinate de transpunerea în sectorul silvic din România a strategiei forestiere a UE. | ||
| Dacă doriți să aflați detalii despre procesul de consultare și rezultatele sale, vizitați site-ul [[https:// | Dacă doriți să aflați detalii despre procesul de consultare și rezultatele sale, vizitați site-ul [[https:// | ||
| ~~Title: Acasă ~~ | ~~Title: Acasă ~~ | ||