Aici sunt prezentate diferențele dintre versiunile selectate și versiunea curentă a paginii.
Urmatoarea versiune | Versiuni anterioare | ||
docs:clarifications [2022/11/01 12:28] – creat administrator | docs:clarifications [2022/11/01 12:38] (curent) – administrator | ||
---|---|---|---|
Linia 1: | Linia 1: | ||
====== Precizări privind interpretarea documentelor rezultate din procesul de elaborare SNP30 ====== | ====== Precizări privind interpretarea documentelor rezultate din procesul de elaborare SNP30 ====== | ||
- | Ca urmare a unor interpretări date de mass-media și de anumite grupuri interesate privind prevederile Strategiei Naționale pentru Păduri 2030 (SNP30), echipa de coordonare a elaborării schiței SNP30 face următoarele precizări privind documentele rezultate în procesul de elaborare SNP30: | + | Ca urmare a unor interpretări date de mass-media și de anumite grupuri interesate privind prevederile Strategiei Naționale pentru Păduri 2030 (SNP30), echipa de coordonare a |
- | | + | elaborării schiței SNP30 face următoarele precizări privind documentele rezultate în procesul de elaborare SNP30: |
- | | + | |
- | | + | 1. Elaborarea schiței SNP30 s-a realizat în cadrul contractului de cercetare Servicii de cercetare pentru elaborarea studiului independent și a Strategiei Naționale a Pădurilor 2020-2030, obligație stabilită prin Programul Național de Redresare și Reziliență, |
- | - https:// | + | |
- | - Acest aspect este clar menționat în documentul care sintetizează opiniile exprimate: “Rezultatele | + | 2. Elaborarea schiței SNP30 a avut la bază procesul de consultare publică desfășurat sub egida Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor în perioada iulie-decembrie 2020, coordonat voluntar de cele două universități menționate anterior. Procesul de consultare a urmărit implicarea tuturor factorilor interesați sau afectați de gestionarea pădurilor într-un dialog structurat cu scopul de a formula poziții concrete și fundamentate privind direcțiile de elaborare a politicilor forestiere. Desfășurarea și rezultatele procesului de consultare sunt disponibile de la începutul anului 2021 pe site-ul |
- | | + | |
- | | + | 3. In cadrul procesului de consultare, au fost identificate și prezentate toate opțiunile strategice așa cum au fost formulate de participanți |
- | - https:// | + | |
- | | + | 4. Schița SNP30, în forma în care a fost agreată de experții din cadrul proiectului și înaintată beneficiarului la 28 iulie 2022 este disponibilă public |
+ | |||
+ | 5. Ulterior, acest document a trecut printr-un proces de evaluare strategică de mediu și de consultare publică, coordonat de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, forma finală a SNP30 fiind asumată de către guvern prin HG 1227/2022 adoptată la 5 octombrie 2022. | ||
Menționăm că echipa de coordonare a elaborării schiței SNP30 a răspuns tuturor solicitărilor formulate atât de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, cât și de factorii interesați de prezentare a rezultatelor procesului de consultare și de elaborare. Ne exprimăm în continuare disponibilitatea de a susține într-un mod transparent și onest acțiunile de implementare a SNP30. | Menționăm că echipa de coordonare a elaborării schiței SNP30 a răspuns tuturor solicitărilor formulate atât de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, cât și de factorii interesați de prezentare a rezultatelor procesului de consultare și de elaborare. Ne exprimăm în continuare disponibilitatea de a susține într-un mod transparent și onest acțiunile de implementare a SNP30. | ||
- | ~~TITLE:Precizări privind interpretarea documentelor~~ | + | ~~Title:Precizări privind interpretarea documentelor~~ |
~~META: | ~~META: | ||
position = 006 | position = 006 | ||
~~ | ~~ |